tiistai 28. elokuuta 2012

Hola!

Noniin tästä lähtee sitten tää mun uusi blogi! Hauska alkaa taas kirjotella, vähän eri puolelta Eurooppaa vaan :) Elikkä mulla lähtee huomenna aikasin aamulla lento Espanjan Alicanteen, josta mun isäntäperheen äiti tulee hakemaan mut, perillä oon noin klo. 9. Siitä matkataan sitten Cartagenaan, joka tulee olemaan nyt hetkeksi mun kotikaupunki! Siellä asustelen sitten noin vuoden verran, au pairina. Vasta nyt viime päivinä oon alkanut tajuumaan et nyt se oikeesti tapahtuu ja jännittää kyllä melko paljon! Mut luotan siihen että kaikki menee hyvin :) Me aletaan nyt raahaamaan mun kahta jättipainavaa laukkua lähemmäs lentokenttää ja aamuyöllä lähen taksilla sinne. Jännäääää!
Tää blogin ulkoasu ja banneri jne on vielä ihan kesken, tein tän vaan nopeasti tänään, joten ne tulee muuttumaan. Mutta eipä mulla nyt kummempia, katon kerkeenkö jo huomenna kirjottelemaan sieltä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti