torstai 30. elokuuta 2012

Sunny

Heippa! En jaksanu eilen kirjotella tänne, ku oli vähän tylsä olo ja ikävä kaikkia, plus olin nukkunu vaan ~3 tuntia koneessa .. Varmaan nää ekat päivät vähän tällasia? Toivottavasti. Eilen oikeestaan vaan purin mun tavaroita, nukuin vähäsen ja skypetin ihmisten kanssa. Ainii ja otin pari kuvaa tänne! Tää asunto on siis kerrostalon ylimmässä kerroksessa, kakskerroksinen ja tän ympäri kiertää kokonaan semmonen partsi/terassijuttu. Lapsia mulla on hoidettavana 5 kappaletta! Tarkottaa siis sitä, että täällä on aamusta iltaan hälinää, itkua ja melskettä.. :D

Näkymät meiän talon partsilta/terassilta.
Pikku kurkkaus mun huoneeseen :)

Tänään oli  kiva päivä! Lähettiin tossa 11 jälkeen paikkaan, jonka Sara kerto mulle olevan joku Navy Club (Club Navial). Siellä sitten oli iso uima-allas, ravintola ja jotain historiallisia laivastojuttuja. Vietettiinkin sitten melkeen koko päivä siellä, vähän yli viiteen asti. Uitiin, syötiin, otin aurinkoa (paikalliset on yleensä vaan varjossa näköjään) ja uitiin vähän lisää. Ainii ja asteita oli eilen joku 28, tänään 30.. Hothot. Nyt oon vaan tehny lapsille leipiä, leikkiny pikkusen kanssa, vaihtanu kakkavaipat (nami) ja auttanu vanhempia, kun ne vaihtaa parin huoneen järjestystä. Tossa about viikon päästä lapsilla alkaa koulu ja päiväkoti, niin pystyn pikkuhiljaa vaikka tutustua uusiin ihmisiin ettei oo koko ajan tämmönen vähän yksinäinen olo. Mutta tässä parit kuvat sieltä Navy Clubista :)

Meiän leiriytymisalue ja pooli taustalla.
Ada ja makkaramasu under the sun :D
Suihkulähdeee
Sunshine <3
Kaikki on muuten ihan hyvin, kunhan tää pahin ikävä lähtis edes vähän pois ja keksis vapaa-ajalle jotain tekemistä (muuta kun istua yksin mun huoneessa). No mutta vasta toka päivä menossa. Adios <3

2 kommenttia:

  1. Heeei kyl kelpais olla siel<3 ei kyl vaihtamas kakkavaippoi( :DD ) mut noi maisemat ja AURINKO <3

    VastaaPoista