perjantai 31. elokuuta 2012

Mamacita, por favor

Heippa! Tänään olin varmaan neljään asti iltapäivällä vaan sisällä kotona ja tylsyydessä napsin vähän kuvia. Näille tuli tänne tänään vähän vieraita ni mua ei oikeen oo tarvittu, paitsi kun ne lähti hakemaan niitä asemalta. Siinä neljän jälkeen päätin sitten lähteä vähän tepastelemaan yksin ulos ekaa kertaa. Kiertelin parit lähikadut ja kävin jättikokosessa supermarketissa, josta en meinannu löytää mitään :D Sieltä tullessa sitten lähettiin koko iso poppoo Cartagenan keskustaan kiertelemään ja syömään jätskiä. Siellä kävellessä sitten silmät pyöreenä kattelin ku mentiin esim. Stradivariuksen ja Bershkan ohi, aaaah shoppausvilliintyminen!! Aattelin jos huomenna menisin vähän kiertelemään khihii...

Vasemmanpuoleinen on meiän kotitalo :)
Melkeen samanlaiset näkymät ku Suomessa, eikö?
Ada in da hoods :D
Rakkauskenkulit DinSkosta <3
Ekat ostokset täällä... Oon aika ylpee.. :D
Eilen yöllä oli kamala ukkosmyrsky ja aamulla vielä pilvistä, mutta päiväks tuli taas hyvä sää. Mulle sanottiin että täällä ei melkeen koskaan oo tommosta säätä, et olin "lucky to see that" :D Yeah very lucky.. Mut ny kohta tutimaan, heippsu <3

2 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä todella kivanväriset hiukset! :) onko ihan oma väri vai ootko värjäillyt? Näyttää vaan niin luonnollisilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo oma :) Tossa joku aika sitte värjäsin keskivaaleella värillä (tuli kulahtanu harmaanruskea), sit värjäsin blondilla (tuli ihan vähän vaaleempi) ja sit viellä blondi sävyteshampoo päälle ja voilá :D Hiukset ei tykkää, mutta empä ois halunnu harmaissa hiuksissa kulkea :D

      Poista