lauantai 29. syyskuuta 2012

It just gets harder

Moi!
Eilen oli tosi kamala sää, satoi ihan järkyttävän paljon. Etelä-Espanjassa oli niihin rankkasateiden aiheuttamiin tulviin kuollukkin ihmisiä :/ Mutta illaksi sää jo parani, ja nyt on taas hieno sää. Consulla ei ollut eilen päiväkotia, joten olin sen kanssa taas aamupäivän. Iltapäivällä täällä juhlittiin Consun synttäreitä. Muuten oon oikeestaan vaan ollu talossa, tänään piipahdin lähikaupassa ostamassa herkkuja ja hiustenpesuaineita.

Consu 2v. :)
Tossulit <3
Uus hoitoaine ja shampoo!
Mulla on itelläni ollu täällä tosi rankkaa, ihan ekoista päivistä lähtien, vaikka oisin mitä yrittäny tehdä helpottaakseni mun oloa. Tän tietääkin suurin osa mun läheisistä, täällä blogin puolella en asiaa oo kauheesti tuonut esille.. Enkä nytkään jaksa alkaa asiaa sen kummemin puimaan, kun että kotiin tuun luultavasti aiemmin, viimeistään joulun aikoihin. Ja tähän on niin monta syytä, etten jaksa alkaa kirjottelemaan niitä tänne.. Ehkä sitten joskus myöhemmin.

1 kommentti:

  1. Jatka kuitenkin sellaisten asioiden tekemistä, jotka tuottavat iloa elämääsi siellä! Consu ainakin on suloinen :) ja hepat. Toivottavasti myös keskustelu perheen kanssa tuo helpotuksen jonkinlaisen yhteisen ratkaisun merkeissä... ja aurinko jatkaa paistamistaan sateen väistyessä.
    Voimia jaksaa lapsukaiseni <3. Suukkosin, mama

    VastaaPoista