torstai 6. syyskuuta 2012

New shirt

Moi!
Mä en eilen jaksanukkaan tehä mitään postausta. Mulla oli huonoin päivä mitä mulla on täällä ollessa ollut ja kaikki tuntui ihan yhtäkkiä toooosi raskaalta. Mulla tuli niin ikävä kotiin, että olis vaan tehny mieli luovuttaa ja lähteä jo kotiin.. Mutta äitin ja muiden ystävien avulla pääsin nyt hetkeksi ainakin pahimman yli. Pakko nyt on yrittää kestää kun tänne on tullukkin.
Sain myös illalla kuulla kivoja uutisia noilta vanhemmilta, kun ne sai selville että yhen heppatallin omistaja/ratsastuksenopettaja onkin suomalainen! Tänään olis tarkotus soittaa sinne ja katella millon pääsisin taas ratsastamaan :) Se voisi varmaan helpottaa vähän koti-ikävää, kun olisi tommosta tuttua puuhaa.

Ainiin ja tässä se paita minkä ostin! Mäkin oon vähän tykästyny tohon burgundyyn..<3 Voi olla että lähen tänäänki keskustaan vähän kiertelemään ;)


Ainiin ja hei, jos joku lukija on joskus ollut au pair tai tietää millä nikseillä ois helpompi selvitä uudessa maassa ja etsiä kavereita, niin kertokaa pliis! Kaikki neuvot olis vaan hyväksi :) Thank you ja heippa<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti